Wednesday, November 5, 2014
REFLEKTEERIMINE
1. kirjeldus (mis juhtus)
2. tunded (kuidas ma ennast tunnen)
3. hinnang (mis on hästi, mis halvasti)
4. analüüs (mida oleks saanud teisiti teha)
5. järeldus (mida ma järgmine kord saan teisiti teha)
6. tegevusplaan (järgmiseks korraks)
ISESEISEV TÖÖ
EESMÄRGID: soodustada, toetatada ja kujundada loomingulist ja innovaatilist mõtlemist ning leidlikkust, kaasates õppijaid praktiliste teemade uurimisse ja reaalsete probleemide lahendamisse, kasutades arvutiprogrammi smore ja kujundades koostöös ühist teadmusloomet.
Lastele väga meeldis - eesmärgid said täidetud.
TEEMA: uued filmid ekraanil
TÖÖ ÜLESANNE: valida üks varsti kinoekraanidele tulev film ja reklaamida seda nii, et just teie grupi filmi tahetakse kõige rohkem vaadata hääletustulemuste põhjal.
VAHENDID: lauaarvuti, smore.com, facebook, gosoapbox.com
Tehnika töötas suurepäraselt. Programmi kasutamine ei valmistanud ühtegi probleemi.
TÖÖJAOTUS: kahe- ja kolmeliikmelised grupid. Üks liige tegi konto ja täitis seda, teised liikmed andsid nõu ja otsisid materjali, kasutades oma arvutit. Töö sujus suurepärselt.
ÕPETAJA ROLL: selgitasin tööülesande, eesmärgid ja tulemused, näitasin oma flaierit, andsin selgitusi töö läbiviimiseks, jagasin rollid, määrasin aja tööülesande täitmiseks. Küsimusi ei tekkinud. Aega jäi mõnel rühmal väheks.
ÕPILASTE ROLL: õpilased õppisid koostööd, uut arvutiprogrammi kasutama, said rakendada oma loomingulist mõtlemist ja lahendada reaalset probleemi. Õpilastele väga meeldis.
JÄRGMINE ÜLESANNE: vaadata läbi kõik flaierid, kommenteerida flaierit ja hääletada lemmikfilmi poolt.
Flaierid:
8c Group 1
8c Group 2
8c Group 3
8c Group 4
8c Group 5
8c Group 6
HÄÄLETA
CODE: 264-802-542
Lastele väga meeldis - eesmärgid said täidetud.
TEEMA: uued filmid ekraanil
TÖÖ ÜLESANNE: valida üks varsti kinoekraanidele tulev film ja reklaamida seda nii, et just teie grupi filmi tahetakse kõige rohkem vaadata hääletustulemuste põhjal.
VAHENDID: lauaarvuti, smore.com, facebook, gosoapbox.com
Tehnika töötas suurepäraselt. Programmi kasutamine ei valmistanud ühtegi probleemi.
TÖÖJAOTUS: kahe- ja kolmeliikmelised grupid. Üks liige tegi konto ja täitis seda, teised liikmed andsid nõu ja otsisid materjali, kasutades oma arvutit. Töö sujus suurepärselt.
ÕPETAJA ROLL: selgitasin tööülesande, eesmärgid ja tulemused, näitasin oma flaierit, andsin selgitusi töö läbiviimiseks, jagasin rollid, määrasin aja tööülesande täitmiseks. Küsimusi ei tekkinud. Aega jäi mõnel rühmal väheks.
ÕPILASTE ROLL: õpilased õppisid koostööd, uut arvutiprogrammi kasutama, said rakendada oma loomingulist mõtlemist ja lahendada reaalset probleemi. Õpilastele väga meeldis.
JÄRGMINE ÜLESANNE: vaadata läbi kõik flaierid, kommenteerida flaierit ja hääletada lemmikfilmi poolt.
Flaierid:
8c Group 1
8c Group 2
8c Group 3
8c Group 4
8c Group 5
8c Group 6
HÄÄLETA
CODE: 264-802-542