Wednesday, October 18, 2017

6.s klass tunnitöö

TÖÖVIHIK:
lk.16-17 h.3 ja 4
lk.20-21 h.8 ja 10
lk.29-31 h.3, 5, 6 (jooni alla ajamäärused ja kirjuta, mis aeg)
lk.31-32 h. 7 ja 11

ÕPIK:
lk.22 h.9 (vihikusse)
Kui kõik on valmis, siis vaata, kas sul on töövihikust äkki eestpoolt (Unit1-3) veel midagi tegemata ja tee ära!
Kui tekib küsimusi või kui millestki aru ei saa, küsi vaikselt mõne klassikaaslase käest.
GOOD LUCK! :)


9.klass tunnitöö (19.10.17)

 Esimese ja teise ülesande juures ei tohi infot internetist otsida! GOOD LUCK! :)

 1. Kliki oma nimega lingil ja soorita test. Kui oled kõik vastused ära vastanud, vali FINISH. Tee oma telefoniga või print screeniga pilt ja saada mulle meilile reene.tammearu@gmail.com.


Gerhard, Markus Rene, Raimond, Kaisa-Kriki, Henry-Gerret, Morten


Mihkel, Kevin, Sander, Henri, Markus, Fiona, Sten, Kelli, Sass


Tormi, Eric, Kärt, Samuel, Reti

 2. Soorita keeltenädala silmaringi küsitlus

testmoz.com/1418545

YOUR NAME: ees-ja perekonnanimi, klass
PASSCODE: oktoober

3. Õpi sõnu

 https://quizlet.com/233207134/unit-3-flash-cards/

Friday, September 8, 2017

Iseseisev töö





Iseseisev individuaalne töö

Tunnikava ja selle rakendamine digiajastu vahenditega
Tunnikava on koostatud 8. klassi õpilastele inglise keele tunnis kasutamiseks
Tunni teema: Erinevad õpistiilid
Tunni maht: 1 t
Tunni eesmärk: Õpetusega taotletakse, et õppija teab, milline õpistiil talle kõige rohkem sobib.
Õpiväljundid. Õppija:
·         arutleb erinevate õpistiilide üle;
·         sooritab testi oma õpistiili teada saamiseks;
·         koostab õpiülesande.

Kasutatavad õppematerjalid:
Interaktiivne miniloeng: ”Erinevad õpistiilid”
Õpiobjekt http://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/stiili_test.html

Õppeülesanded:
1. Töö uue õppematerjaliga
Variant 1: Miniloengu ajal esitavad õppijad enda küsimused ja kommentaarid õpetaja valitud veebipõhise koostöövahendi abil.
Google Drive: http://drive.google.com

Variant 2: Õppijad koostavad loengu ajal koostöös märksõnapilve õpitavatest keelenditest. Kasutada võib järgmisi töövahendeid:
Answergarden: http://answergarden.ch/

Õppijad arutlevad oma õpistiilide üle. Toovad välja plussid ja miinused.
Rühmatöö aruteluks ning plusside-miinuste väljatoomiseks võib kasutada järgmist töövahendit:
• Tricider: https://tricider.com/en/t/

2. Rühmatöö tulemusena valmib üks tööülesanne, mis sobib selle rühma õpistiilile. Ülesande koostamisel kasutada järgmisi töövahendeid:
·         learningapps.org


Hindamine:
Hindamine on mitteeristav. Õpiväljundid loetakse saavutatuks, kui on täidetud lävendikriteeriumid.
Lävendikriteeriumid. Õppija:
·         esitab teemakohase küsimuse või kirjutab kommentaari miniloengus saadud uue informataiooni kohta;
·         osaleb aktiivselt, pakkudes rühmas välja oma seisukoha;
·         osaleb aktiivselt rühma tööülesande koostamises.