TÖÖVIHIK:
lk.16-17 h.3 ja 4
lk.20-21 h.8 ja 10
lk.29-31 h.3, 5, 6 (jooni alla ajamäärused ja kirjuta, mis aeg)
lk.31-32 h. 7 ja 11
ÕPIK:
lk.22 h.9 (vihikusse)
Kui kõik on valmis, siis vaata, kas sul on töövihikust äkki eestpoolt (Unit1-3) veel midagi tegemata ja tee ära!
Kui tekib küsimusi või kui millestki aru ei saa, küsi vaikselt mõne klassikaaslase käest.
GOOD LUCK! :)
Wednesday, October 18, 2017
9.klass tunnitöö (19.10.17)
Esimese ja teise ülesande juures ei tohi infot internetist otsida! GOOD LUCK! :)
1. Kliki oma nimega lingil ja soorita test. Kui oled kõik vastused ära vastanud, vali FINISH. Tee oma telefoniga või print screeniga pilt ja saada mulle meilile reene.tammearu@gmail.com.
Gerhard, Markus Rene, Raimond, Kaisa-Kriki, Henry-Gerret, Morten
Mihkel, Kevin, Sander, Henri, Markus, Fiona, Sten, Kelli, Sass
Tormi, Eric, Kärt, Samuel, Reti
2. Soorita keeltenädala silmaringi küsitlus
testmoz.com/1418545
YOUR NAME: ees-ja perekonnanimi, klass
PASSCODE: oktoober
3. Õpi sõnu
https://quizlet.com/233207134/unit-3-flash-cards/
1. Kliki oma nimega lingil ja soorita test. Kui oled kõik vastused ära vastanud, vali FINISH. Tee oma telefoniga või print screeniga pilt ja saada mulle meilile reene.tammearu@gmail.com.
Gerhard, Markus Rene, Raimond, Kaisa-Kriki, Henry-Gerret, Morten
Mihkel, Kevin, Sander, Henri, Markus, Fiona, Sten, Kelli, Sass
Tormi, Eric, Kärt, Samuel, Reti
2. Soorita keeltenädala silmaringi küsitlus
testmoz.com/1418545
YOUR NAME: ees-ja perekonnanimi, klass
PASSCODE: oktoober
3. Õpi sõnu
https://quizlet.com/233207134/unit-3-flash-cards/
Monday, September 25, 2017
Refleksioon
Mis on refleksioon?
SAKA mudel
Gibbsi mudel
1. Kirjeldus
2. Tunded
3. Hindamine
4. Analüüs
5. Järeldused
6. Edasine tegevusplaan
Refleksioon joonistusena, animatsioonina
LOE LISAKS: Artikkel Uurimstöö kasulikkus. Uurimistöö valud ja võlud
Tricider
Ctr + r (refresh), et näha teiste ideid
Poll everywhere
Socrative
Juhend Socrative
Biteable
Juhend Biteable
KineMaster nutiseadmes
Juhend KineMaster
Videoshow nutiseadmele
Juhend Powtoon
Powtoon inglise keeles
https://www.powtoon.com/
Tasuta taustamuusika animatsioonile
Taimerid
https://www.snacktools.com/en/
Videojuhend: Moovly tutvustav video (nüüd 30 päeva tasuta, siis lukus)
Videojuhend Domo Animate
(30 sekundi video)
Kizoa juhend
https://www.kizoa.com/
URL
SAKA mudel
Gibbsi mudel
1. Kirjeldus
2. Tunded
3. Hindamine
4. Analüüs
5. Järeldused
6. Edasine tegevusplaan
Refleksioon joonistusena, animatsioonina
- algab kirjeldusest
- erinevad värvid, kujundid
- graafilised elemendid
- loo jutustamine
LOE LISAKS: Artikkel Uurimstöö kasulikkus. Uurimistöö valud ja võlud
Tricider
Ctr + r (refresh), et näha teiste ideid
Poll everywhere
Socrative
Juhend Socrative
Biteable
Juhend Biteable
KineMaster nutiseadmes
Juhend KineMaster
Videoshow nutiseadmele
Juhend Powtoon
Powtoon inglise keeles
https://www.powtoon.com/
Tasuta taustamuusika animatsioonile
Taimerid
https://www.snacktools.com/en/
Videojuhend: Moovly tutvustav video (nüüd 30 päeva tasuta, siis lukus)
Videojuhend Domo Animate
(30 sekundi video)
Kizoa juhend
https://www.kizoa.com/
URL
TOETAVAD MATERJALID DIGITAALSES KESKKONNAS TÖÖTAMISEKS
Juhend Team-up
http://teamup.aalto.fi/
Juhend Mentimeter
https://www.mentimeter.com/
Juhend Poplet
http://popplet.com/
Juhend Linoit
http://en.linoit.com/
Juhend Flippity
Juhend Instant Classroom
http://www.superteachertools.com/instantclassroom/#.Wcjz42i0OUk
Answergarden
https://answergarden.ch/view/253364
https://answergarden.ch/
Friday, September 8, 2017
Iseseisev töö
Iseseisev individuaalne töö
Tunnikava ja selle
rakendamine digiajastu vahenditega
Tunnikava on koostatud 8. klassi
õpilastele inglise keele tunnis kasutamiseks
Tunni teema: Erinevad õpistiilid
Tunni maht: 1 t
Tunni eesmärk: Õpetusega taotletakse, et õppija teab, milline õpistiil
talle kõige rohkem sobib.
Õpiväljundid. Õppija:
·
arutleb erinevate
õpistiilide üle;
·
sooritab testi
oma õpistiili teada saamiseks;
·
koostab
õpiülesande.
Kasutatavad õppematerjalid:
Interaktiivne
miniloeng: ”Erinevad õpistiilid”
Õpiobjekt http://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/stiili_test.html
Õppeülesanded:
1. Töö uue õppematerjaliga
Variant 1: Miniloengu ajal
esitavad õppijad enda küsimused ja kommentaarid õpetaja valitud veebipõhise
koostöövahendi abil.
Google Drive:
http://drive.google.com
Variant 2: Õppijad koostavad
loengu ajal koostöös märksõnapilve õpitavatest keelenditest. Kasutada võib
järgmisi töövahendeid:
Answergarden:
http://answergarden.ch/
Õppijad arutlevad oma
õpistiilide üle. Toovad välja plussid ja miinused.
Rühmatöö aruteluks ning
plusside-miinuste väljatoomiseks võib kasutada järgmist töövahendit:
• Tricider:
https://tricider.com/en/t/
2. Rühmatöö tulemusena valmib
üks tööülesanne, mis sobib selle rühma õpistiilile. Ülesande koostamisel
kasutada järgmisi töövahendeid:
·
learningapps.org
Hindamine:
Hindamine on mitteeristav.
Õpiväljundid loetakse saavutatuks, kui on täidetud lävendikriteeriumid.
Lävendikriteeriumid. Õppija:
·
esitab
teemakohase küsimuse või kirjutab kommentaari miniloengus saadud uue
informataiooni kohta;
·
osaleb aktiivselt,
pakkudes rühmas välja oma seisukoha;
·
osaleb aktiivselt
rühma tööülesande koostamises.