Friday, September 8, 2017

Iseseisev töö





Iseseisev individuaalne töö

Tunnikava ja selle rakendamine digiajastu vahenditega
Tunnikava on koostatud 8. klassi õpilastele inglise keele tunnis kasutamiseks
Tunni teema: Erinevad õpistiilid
Tunni maht: 1 t
Tunni eesmärk: Õpetusega taotletakse, et õppija teab, milline õpistiil talle kõige rohkem sobib.
Õpiväljundid. Õppija:
·         arutleb erinevate õpistiilide üle;
·         sooritab testi oma õpistiili teada saamiseks;
·         koostab õpiülesande.

Kasutatavad õppematerjalid:
Interaktiivne miniloeng: ”Erinevad õpistiilid”
Õpiobjekt http://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/stiili_test.html

Õppeülesanded:
1. Töö uue õppematerjaliga
Variant 1: Miniloengu ajal esitavad õppijad enda küsimused ja kommentaarid õpetaja valitud veebipõhise koostöövahendi abil.
Google Drive: http://drive.google.com

Variant 2: Õppijad koostavad loengu ajal koostöös märksõnapilve õpitavatest keelenditest. Kasutada võib järgmisi töövahendeid:
Answergarden: http://answergarden.ch/

Õppijad arutlevad oma õpistiilide üle. Toovad välja plussid ja miinused.
Rühmatöö aruteluks ning plusside-miinuste väljatoomiseks võib kasutada järgmist töövahendit:
• Tricider: https://tricider.com/en/t/

2. Rühmatöö tulemusena valmib üks tööülesanne, mis sobib selle rühma õpistiilile. Ülesande koostamisel kasutada järgmisi töövahendeid:
·         learningapps.org


Hindamine:
Hindamine on mitteeristav. Õpiväljundid loetakse saavutatuks, kui on täidetud lävendikriteeriumid.
Lävendikriteeriumid. Õppija:
·         esitab teemakohase küsimuse või kirjutab kommentaari miniloengus saadud uue informataiooni kohta;
·         osaleb aktiivselt, pakkudes rühmas välja oma seisukoha;
·         osaleb aktiivselt rühma tööülesande koostamises.