Iseseisev individuaalne töö
Tunnikava ja selle
rakendamine digiajastu vahenditega
Tunnikava on koostatud 8. klassi
õpilastele inglise keele tunnis kasutamiseks
Tunni teema: Erinevad õpistiilid
Tunni maht: 1 t
Tunni eesmärk: Õpetusega taotletakse, et õppija teab, milline õpistiil
talle kõige rohkem sobib.
Õpiväljundid. Õppija:
·
arutleb erinevate
õpistiilide üle;
·
sooritab testi
oma õpistiili teada saamiseks;
·
koostab
õpiülesande.
Kasutatavad õppematerjalid:
Interaktiivne
miniloeng: ”Erinevad õpistiilid”
Õpiobjekt http://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/stiili_test.html
Õppeülesanded:
1. Töö uue õppematerjaliga
Variant 1: Miniloengu ajal
esitavad õppijad enda küsimused ja kommentaarid õpetaja valitud veebipõhise
koostöövahendi abil.
Google Drive:
http://drive.google.com
Variant 2: Õppijad koostavad
loengu ajal koostöös märksõnapilve õpitavatest keelenditest. Kasutada võib
järgmisi töövahendeid:
Answergarden:
http://answergarden.ch/
Õppijad arutlevad oma
õpistiilide üle. Toovad välja plussid ja miinused.
Rühmatöö aruteluks ning
plusside-miinuste väljatoomiseks võib kasutada järgmist töövahendit:
• Tricider:
https://tricider.com/en/t/
2. Rühmatöö tulemusena valmib
üks tööülesanne, mis sobib selle rühma õpistiilile. Ülesande koostamisel
kasutada järgmisi töövahendeid:
·
learningapps.org
Hindamine:
Hindamine on mitteeristav.
Õpiväljundid loetakse saavutatuks, kui on täidetud lävendikriteeriumid.
Lävendikriteeriumid. Õppija:
·
esitab
teemakohase küsimuse või kirjutab kommentaari miniloengus saadud uue
informataiooni kohta;
·
osaleb aktiivselt,
pakkudes rühmas välja oma seisukoha;
·
osaleb aktiivselt
rühma tööülesande koostamises.
No comments:
Post a Comment