Põhikooli ja gümnaasiumi riiklike õppekavade järgi on hindamise eesmärgiks õpilase arengu toeatmine, õpilasele tema õppeedukuse kohta tagasiside andmine, õpilaste innustamine ja õppima suunamine, õpilaste enesehinnangu kujunemise toetamine, õpilase suunamine ja toetamine edasise haridustee valikul ja õpilase arengu toetamine.
Need hindamise eesmärgid on oma sisult kujundava hindamise eesmärgid. Sestap räägimegi kujundavast hindamisest veidi põhjalikumalt.
Kujundava hindamise esitluses on välja toodud olulisemad aspektid ja kujundava hindamise etapid.
Kujundava hindamise esitluses on välja toodud olulisemad aspektid ja kujundava hindamise etapid.
Kokkuvõtvat hindamist eeldab õpilase järgmisse klassi üleviimise või kooli lõpetamise otsus. Kokkuvõttev hindamine on Eesti haridusmaastikul pikema tradistsiooniga ja vajab ehk vähem selgitamist.
Kokkuvõtva hindamise esitluses on välja toodud vaid olulisemad kokkuvõtva hindamise apektid.
Kokkuvõtva hindamise esitluses on välja toodud vaid olulisemad kokkuvõtva hindamise apektid.
Täiendavate materjalide loetelust leiate eestikeelsed allikad, kust huvi korral hindamise kohta põhjalikumalt uurida.
KUJUNDAVA ESITLUSE HINDAMINE: https://prezi.com/zcgjmjx_t1yz/kujundav-hindamine/?auth_key=0476759db543f8f147ba52a47b5c4fb091edf571
KOKKUVÕTTEV HINDAMINE: https://prezi.com/az09fyqmg1jo/kokkuvottev-hindamine/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
No comments:
Post a Comment